pondelok 8. apríla 2013

Rozkvitla višňa!

Zatiaľ iba v obývačke, ale vonku je dnes tak krásne, že onedlho bude kvitnúť i vonku – a nielen višňa – a ja sa straaaaašne teším :-)
Veru, pred týždňom bol Veľkonočný pondelok a vonku sa sypal sneh ako na Vianoce. Vybehla som na dvor, namiesto bahniatok odrezala do vázy konár z višne a navešala naň kraslice. Len také z obchodu, na domáce zdobenie tento rok akosi nezvýšil čas a pri tom počasí ani nebola nálada…
Ubehol týždeň, kraslice už sú zvesené – a z konárikov sa na mňa smeje hádam stovka bielučkých višňových kvietkov. Hneď mám lepšiu náladu a väčšiu chuť do roboty! :-)


1. apríl 2013

 8. apríl 2013




 


 

 

 

 

Na začiatku som síce písala o váze, ale tou vázou je tentokrát staručký demižón. Kedysi bol i opletený prútím, ale do toho sa na chalupe pustili červotoče. Tak som ho ošúpala a pokúsila sa vyčistiť od vyše 50-ročnej špiny. Čo-to sa podarilo, hádam časom zíde i ostatná. Ale potrebovala by som nejaké know-how na lepšie vyčistenie demižóna zvnútra – asi si budem musieť požičať kefu od nejakého kominára :-)


    


Alkohol v ňom v našej domácnosti skladovať veru nebudeme – a ako nádoba na kvety ešte narobí veľa potešenia i úžitku.


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára