utorok 28. mája 2013

Luxusná večera

Včera som sa mihla pri telke, keď Nigela na TV Paprika piekla červenú repu. Vravím si: tým ja kŕmim sliepky, ale skúsim, či to bude i pre nás jedlé. Keď som to spomenula pred Aničkou, hneď vyštartovala ku kamarátovi po kozí syr. Už dlho sme sa chystali, že ho ochutnáme, tak teraz sa naskytla príležitosť. Repy sme upiekli (nie síce v alobale ako to býva v návodoch, ale iba normálne v pekáčiku trochu podliate vodou), ošúpali a nakrájali na kolieska. Použili sme bežný dressing ako sa dáva na šalát — olivový olej, ocot, horčica, cukor, soľ, korenie. Namiesto šľahania metličkou som sa naučila jednoduchší spôsob — ingrediencie treba dať do zaváracieho pohára primeranej veľkosti, zatvoriť a triasť — až kým to má konzistenciu ako dressing.
Syr i celá večera prekonala moje očakávania. A keď to jedla i naša prieberčivá Evička, to je už čo povedať :-)


 
 

 


Ešte mám tip na výborný čajík, ktorý som nedávno objavila u nás, v Jednote. Už som pila veľa druhov zázvorového čaju, ale tento sa mi páčil dosiaľ najviac zo všetkých — tak, na zdravie! :-)


 
 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára