streda 4. septembra 2013

Najjednoduchšia šatka na svete

Dokončila som Aničke k narodeninám šatku. Presne takú istú som kedysi dávno uháčkovala sebe po tom, čo som sa naučila háčkovať retiazku a stĺpik. Je to ideálny výrobok pre začiatočníčky, postup jednoduchý a práca rýchlo pribúda. Čo sa týka farebnosti, materiálu, veľkosti mriežky i celej šatky, fantázii sa medze nekladú. Pridajte strapce alebo nejaký ozdobný okraj alebo uháčkujte ako ja, celkom jednoducho — a zakrátko sa môžete tešiť z novej parády. Vzor som si nedávno pripomenula u jednej „pinteresťáčky“ a mám ho i vo svojom príspevku tu. Urobila som len jedinú malú zmenu. Za vejárikmi už som nedávala prázdne okienko a tak je okraj pevnejší.
No, uvidíme, ako bude nová majiteľka šatky, Anička, spokojná :-)



 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára