pondelok 10. marca 2014

Víkend, zväčša pracovný, v obrazoch

Upratovala som na kompost zotleté lístie, čo sme na jeseň pohrabali a nechali len tak na kope. A zrazu sa vykotúľal takýto ježko. Dala som ho na slniečko ku kmeňu stromu, kde sa natlačil do úkrytu. Nechala som mu poblíž pre istotu ešte kôpku lístia, do ktorej sa po hodinke zašil.
V nedeľu sme našli v záhrade pod drevami ešte jedného, ale foťák nebol nablízku.

Pozrel na mňa jedným očkom — a vraj si ešte pospí :-)

  





Stará ozrutná čerešňa. Stojím pred ňou a hoci nie som šíhla, môj tieň nevidno.

Tieňové divadlo
 
Kocúrik zo susedstva. Celé víkendy trávi u nás, keď v piatok večer zastaneme pri dome, už čakáva pri bráničke.


Ruský modrý, ale baby ho nazvali Britain

 
 

Kvietková sezóna u mňa doma začala už pred mesiacom čemericou, tu, na chalupe snežienkami. Kedysi, tak 40 rokov dozadu :-), sme doniesli odkiaľsi pár cibuliek. Teraz ani nevieme, kam stúpiť, aby sme ich nepošľapali, toľko sa ich rozrástlo.

Snežienky už pomaly odkvitajú








 

Treba robiť aj takéto veci na chalupe, nielen sa kochať prírodou. Ruky dostanú síce zabrať, ale mozog sa prečistí dokonale :-)








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára