štvrtok 26. februára 2015

Asi navštívim Rempo


 

Dnes ma zasvrbeli prsty za háčikom – dávno som nič neuháčkovala. To vôbec nevadí, že som včera spomínala štyri nedokončené výrobky… Ale dnes na nič veľké nebol čas. Tak som siahla po špagátoch, ktorých zvyšky som mala poruke. (Budem si musieť zájsť do Rempa doplniť zásoby :-)) Uháčkovala som si dve malé podložky pod niečo – veľmi sa mi páči slovo, ktoré na to používajú Češky: „prostírka“. Je to obyčajný šesťuholník, rozmýšľam, že raz z týchto motívov uháčkujem deku.


Predlohu som našla na https://lemondedesucrette.wordpress.com/2011/04/13/love-at-first-sight-the-pattern/.













Jedna moja „prostírka“ je z tenšieho ľanového špagátu (tá tmavšia) a a väčšia svetlejšia je z hrubšieho špagátu ani neviem, z akého materiálu, ale ruky z neho boleli poriadne. 

Mali sme tu dnes celý deň zamračené, mrholilo, také spacie počasie. Neostávalo nič iné, len si uvariť čaj, zapáliť sviečku a chtiac-nechtiac pustiť sa do práce. Ale verím, že už to bude v ďalších dňoch len lepšie a lepšie.


   
 

Majte krásny večer, zajtra sa tu už neobjavím, tak zároveň príjemný víkend všetkým!
Vierka













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára