pondelok 4. mája 2015

Od Buchlova vietor veje…


 


 


Počasie v sobotu ráno nedávalo veľké nádeje na pekný deň, ale i tak nás to neodradilo od plánovaného výletu na Moravu. A dobre sme urobili. Buchlovice od nás nie sú ďaleko, nikdy som tam ale dosiaľ nebola. Moje prekvapenie z tohto mestečka ale predišlo všetky moje očakávania. Že uvidím toľko krásneho a zaujímavého, to som ani nedúfala. A keďže i počasie sa umúdrilo, niet na tomto výletíku ani chybičky. Keď k tomu navyše pridám ochotu, ústretovosť a prívetivosť ľudí na Morave, juuuj, hneď by som sa tam sťahovala :-)
Pretože som toho zasa nafotila neúrekom, vyberám sem fotiek zopár, ostatné si môžete pozrieť tu

V Buchloviciach sa nachádza zámok s prekrásnym zámockým parkom plným vzácnych drevín.






 








 
 

 




  
 










 












 












Nad mestečkom sa zasa týči hrad Buchlov, kde sme absolvovali obsiahlu poldruhahodinovú prehliadku s pútavým výkladom a s nádhernými výhľadmi na okolitý kraj.












 






























Vyberte sa niekedy sem na výlet. Neobanujete.
Teraz ale hor’ sa do nového týždňa a ja idem premýšľať, ako stráviť nadchádzajúci, u nás opäť trojdňový, víkend.
Majte sa krásne! Vierka.


6 komentárov:

  1. What a beautiful place, your photos are lovely x

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, veru krásne miesto. Ten páv je teda nádherný. Pozerám , že ľudí pomenej ešte. Ešte nie je sezóna. Ale veď to je len dobre, nie? :)maj sa krásne. Dana. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Dani, pávov tam bolo asi zo šesť, teraz, kým im opŕchnu tie chvosty, sú fakt krásne. (Na jeseň som bola na zámku v Miloticiach a tam mali z ich vypadaných pier naaranžované kytice vo vázach, vyzeralo to zaujímavo.) Ľudí bolo dosť veľa, ale fotila som tesne po tom, ako vošla dnu jedna výprava, takže na fotkách ich veľa nevidno. A to sme tam boli hneď zrána. Poobede na hrade bolo ľudí neúrekom. Na to, že ešte ráno pršalo, som si ani nemyslela, že sa toľkí vyberú na výlet :-)
      v.

      Odstrániť
  3. Vierka, ešte som sa chcela spýtať, dá sa ti dostať na ten blog tej pani, čo dala komentár nado mnou? Mne to nejde, že profil je nedostupný mi to píše. Dík. Čau. D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka, našla som jej webovú adresu - http://stitchinghappy.blogspot.sk/, ale píše, že blog bol odstránený. Možno si založí nový, uvidíme.
      Krásny deň! v.

      Odstrániť