pondelok 12. októbra 2015

Biela noc v Bratislave



Na toto podujatie som si dnes prečítala v tlači rozmanité názory, v diskusiách veľa kritiky a frfľania. Asi záleží na tom, čo človek očakáva. Mnohí mali v rukách plánik a pobiehali, aby sa dostali všade. Deti boleli nohy, či fňukali, ak sa im neušiel blikajúci balónik… Nám večer spontánne napadlo, že zájdeme pozrieť, o čo vlastne ide. Bola z toho pekná prechádzka, bez stresu a zhonu, lebo sme nemali ambíciu byť všade. Zdala sa mi nepatričná časť podujatia na cintoríne, tam sme ani nešli. Takisto som nebola ochotná tlačiť sa do Starej tržnice s húfmi ďalších ľudí. Ale zvyšok podujatia sa mi páčil. Prekonali sme lenivosť, hoci mrholilo. Prešli sa sa večerným mestom. A napokon, to mrholenie atmosféru podľa mňa ešte umocnilo, uvedomila som si to pri prezeraní fotiek, že mokré dlažby dodali lesk :-)

 



Pozrite si teda zopár mojich fotiek a tu sú i ďalšie fotené odborníkom :-)















 


















Krásny nový týždeň vám prajem!
Vierka.

5 komentárov:

  1. Vierka, máš pravdu, že kritizujú tí, ktorí chodia na také akcie nie pre prežitie krásnych chvíľ, ale na odfajknutie si toho, čo mali v pláne napísané tak, že aby to všetko stihli prejsť, potrebovali by aspoň dvojnásobok času na to. No a čo, že všetko nevidím, hlavné je, že mi je fajn a užívam si to. A s tým cintorínom mi to tiež nie je po vôli, cintorínom by sa mal nechať pokoj a nie robiť si z nich zábavu.
    Krásne fotočky si urobila a ďakujem ti za ne!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Daniela, úplne s tebou súhlasím a ďakujem za pochvalu! Krásny deň!
      v.

      Odstrániť
  2. ja som túto akciu prepásla... vôbec som o nej nevedela, až v deň keď sa to malo konať som videla pár príspevkov na FB a to už som nestíhala... škoda, dúfam, že budúci rok to bude tiež ... pretože tieto akcie mám rada v rámci normálnosti...nie s plánikom v ruke a pobehujúc po celej BA :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzi, ja som to zistila úplnou náhodou, deň som strávila v Univerzitnej knižnici a večer, reku namiesto telky, v ktorej i tak nič poriadne nie, poďme kuknúť. Z môjho pohľadu sa to rozhodne oplatilo :-)
      Maj sa krásne! v.

      Odstrániť
  3. Vierka, pekne si pofotila. Ten zajo je bombastický. :) Ahoj. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť