nedeľa 11. októbra 2015

Parný vlak




Mám za sebou víkend s bohatým programom, ale pekne pomaličky, na všetko príde postupne.
Našla som ešte fotky z výletu parným vláčikom, ktoré som zabudla uverejniť. Konal sa v jednu septembrovú sobotu. Je to už tradičná akcia, jazda z Bratislavy do Plaveckého Podhradia spojená s návštevou Plaveckého hradu. My ale hrad poznáme ako svoje staré topánky, dokonca naň máme výhľad z okien nášho domu, tak sme sa zúčastnili iba jazdy vláčikom.







 










 































 











  
Dievčatá mali z toho i tak ohromný zážitok.
Ja som mala zasa zážitky zo včerajšej Bielej noci v Bratislave, fotky budú čoskoro :-)


Tak sa majte krásne a píšte viac než ja – nech je kam chodiť pozerať :-)
Vierka.

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára