utorok 5. apríla 2016

Smer Tatry, zastávka v Rajeckých Tepliciach




Zo soboty, viac-menej len v obrazoch, lebo nemám veľa času. Ale krásne bolo :-)




























































 







 A hor sa do Tatier, o tom snáď zajtra :-)




Prajem vám všetkým krásny slnečný deň!
Vierka








4 komentáre:

  1. Věrko, to je taková nádhera! Mám chuť se sebrat a jet, z každé fotky je cítit ta pohoda a klid.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka, tá pohoda a kľud tam skutočne je. Bola som tu už viackrát, ale najviac sa mi páčilo na jeseň. Keď si predstavíš tieto zábery v nádherných pestrých jesenných farbách - prekrásne, neopísateľné :-)
      Krásny večer i tebe, Vierka.

      Odstrániť
  2. Vierka pekné fotky. Tieto dni sú ako stvorené na výlety. Som zvedavá na tatranské foto. Maj sa krásne. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dani, pridala som už aj tatranské fotky, ale tentokrát veru žiadna romantika… Keď budeš mať chuť, pozri.
      Krásny večer! v.

      Odstrániť