piatok 29. júla 2016

Knit? Yes, Knit Pro. YARN ALONG 5



 


Opäť som sa po čase pustila do pletenia svetra. Tentokrát raglánového, odvrchu. Po pár riadkoch ma to ale takmer prestalo baviť — stará plastová okrúhla ihlica neposlúchala, očká sa nekĺzali tak, ako by som si to predstavovala. Ešteže som si spomenula, že som už dávnejšie mala v pláne kúpiť si nové ihlice, ktoré som kdesi zazrela na internete — milovníčky pletenia určite poznajú značku Knit Pro. (Ani náhodou sa nejedná o platenú reklamu, zakúpila som si ich za vlastné, ale neľutujem, už teraz mám v pláne nákup ďalších.) Od okamihu, keď som sa zbavila starej ihlice a začala na tejto, hneď práca pribúdala rýchlejšie a radostnejšie. Tak dúfam, že pribudne i do zdarného konca :-)
 
 


Ihlice 4, 5 a 6, k tomu tri lanká rôznych dĺžok, tá variabilita sa mi páči.






 


Tí, ktorí ste sa ešte neunavili, pozrite si ešte pár obrázkov, s kratučkým komentárom:


Hortenzie celkom slušne zakvitli, režem ich často do vázy a teraz som narezala na sušenie.









Vzadu je druhý krík, o niečo tmavší.
  
… naša ružová Evička :-)

  

 
Môj obed predvčerom — tortu sme piekli Aničke k meninám (kávu nesladím, cukor je len dekorácia)
  
Prvá tohoročná tekvica i tekvička a naše výborné letné Discovery jabĺčka :-)




Majte sa krásne, príjemný víkend! A aby som nezabudla, pozdravujem Ginny a ostatné dievčatá z YARN ALONG :-) P. S.: Ku knihe som sa dnes nedostala, iba k návodu na použitie ihlíc a ku pleteniu.

Vierka.

4 komentáre:

  1. Jehlice Knit Pro - to je jako mercedes mezi trabanty :-) A hortenzie jsou nádherné. Krásné léto. Pavla

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pavli, súhlasím. Len škoda, že ten voľný čas na pletenie k nim nedostať kúpiť :-)

      Odstrániť
  2. Krásně sladěný příspěvek - svetřík, hortenzie i to dítě je doružova :o)
    Věru, přeji hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka, ďakujem! Akosi sa to všetko náhodou zišlo dohromady v tých ružových odtieňoch, ani som to nemala pôvodne v úmysle :-)
      Maj sa krásne! v.

      Odstrániť